Merhabalar, 3 aylık kızım kakasını yaparken cok talzikli oluyor ve belinden yukarı cıkıp ustu bası batıyor. Kucagımda dik pozisyondayken bile aynı sey oluyor. Prima ve sleepy kullanıyorum her 2 sinde de aynı sıkıntıyı yasıyorum. Bezin bel kısmını kıvırın, yandaki bariyerlerini acıp takın filan diyorlar internette yaptı hic bir ise yaramadı. Benimle aynı sorunu yasayanlar var mı? Nasıl cozebilirim? Sürekli kızımı soyup giydirmek zorunda kalıyorum. O da ben de yorulduk:(