1ogrencianne Arkadaşlar sizin de bebekleriniz ses çıkartıyor mu uyku arasında? Bu huzursuz olduğu anlamına mı geliyor? Mırıldanıyor gibi 🙄
Mercey01 1ogrencianne ilk 15 gün yaptı sonra bıraktı bir arkadaşımın da öyle yapıyormuş uyandırıp gazını çıkartıp emzirip tekrar yatırıyorum demişti.
1ogrencianne Mercey01 14 günlüğüz biz de. Mırıldanınca uyanıyor ztn ben de emziriyorum gündüzleri yok ama gece yapıyor nedense anlayamadım ☹️
Mercey01 1ogrencianne evet uykusunda mırıldanıyordu benim kızım geceleri , sizin bebeğiniz gece kaç saatte bir kalkıyor
1ogrencianne Mercey01 3 saate bir kalkıyor benimki de 14 günlüğüz. Gündüz uyurken ses yok geceleri yapıyor niyeyse. Sizinki kaç saatte uyanıyor?
1ogrencianne sedalala 14 günlük daha. Gazı mı var diyorum gazını çıkartıyorum ama yine yapıyor. Ben de onun en ufak sesine gözümü açıyorum. Uyuyamıyorum doğru düzgün 😭
Mercey01 1ogrencianne benim de geç uyanıyordu 3-4 saatte bir ben acıkınca yaptığını düşünüyordum Bebeğimin. Sizinde ya gazı var ya da acıkıyor gece emzirdikten sonra gazını da çıkartın olmazsa
1ogrencianne Mercey01 Olabilir valla anlayamadım ki gazını da çıkartıyorum. Belki de daha çok küçük olduğu içindir. Hiç yenidoğanla gece vakit geçirmemiştim insana her hareketi tuhaf geliyor 😊