Hamilelıkte 22 kilo aldım ,sonrası ise hüsrandı ödemler gıdınce doğum falan derken 6kilo vermiştim gerisi kaldı ,hemen yağlı kalorılı şeyleri kestim ekmek tüketmedım çok ekmek ıstesem bı dılım tam bugday yedim,hergün 45 dakıkalık Leslie videosunu yaptım,genelde sabah aç karnına,stayfit marka korse tayt aldım ,l bedensem m aldım ki iyice sıksın çok memnun kaldım,kiloların hepsi gitti 2aya yakın sürede