Cansudemirell ben de gaz için çok şey denedim.En son reflü yatağına yüz üstü yatırıp sırtını sıvazladım ve daha kolay çıkardı.biraz daha büyüyünce hep o şekilde uyutacağım.üzerimdeki tişörtü altına sereceğim hem gazı daha kolay çıksın,hem kustuğu boğazına kaçmasın,hem de kucak hissi vermesi için...