Merhaba kızlar oğlum 2,5 yaşını geçti ama hala hiçbir şekilde tuvalet eğitimi almak istemiyor 2-3 ay önce denedim hiçbir şekilde tuvalete gitmek istemiyor tuvaletinin kapısının önüne getiriyorum tuvalete sokmaya çalışıyorum gitmiyor sonra zar zor sokuyorum tuvalete bu sefer tuvaletten çıkma çıkmak istemiyor suyla oynuyor o gün Hadi Aras gel tuvalete gidelim artık bak arkadaşların çişini yapıyor tuvalette diye hayır olmaz diyor. Bugün bir arkadaşım buraya geldi lazımlık işe yarayacağını söyledi sizce lazımlık gerçekten işe yarıyor mu ?ona göre alacağım çünkü gerçekten bu durum artık çok zorluyor beni .çünkü günde en az 2-3 defa büyük tuvaletini yapıyor ondan küçük bir bebeğim daha var biliyorsunuz bez fiyatları da arttı onlar bir yana ondan küçük ve çocuklar bile çoğu öğrenmiş tamam her bebeğin tuvalet süreci farklıdır .ama yani artık bir şekilde ona da öğretmen lazım artık büyüdü her şeyi anlıyor Bir de lazımlığı deneyeyim dedim sizce işe yarar mı bebek klozeti ??