Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum bizim akrabamız yeni doğum yaptı ve bize belediyeden kiyafet takımı emzik biberon vs hediye geldi kutu içinde bende çocuğa hediye kiyafetler falan aldım zaten ama yenidogan kullanılıyor diye bunları da koymak istiyorum kendiside biliyor belediyenin olduğunu bizim çok fazla var abisinden de kaldı ihtiyacı olur diye düşünüyorum sizce alınır mı yanlış birseymi bilemedim siz olsanız yanlış anlar mısınız?