Merhaba kızlar bu benim ilk gönderim.Bebegim yedi aylık ama hala adet görmedin ancak arada öyle bir sanci kramp geliyo ki ha oldum ha olucam diyorum ama yok yoğun sancı olduğu için ister istemez geriliyorum ilk kizimda beşinci ayında olmuştum tabii ki her birinde farklı olacak ama bu gerginlik beni çok yoruyor o yüzden soğan suyu ya da maydanoz suyu içsem söktürücü olarak işe yarar mı acaba aynı durumu yaşayan var mı