Teda biz annesütü+mama olarak gidiyoruz tek göğüs emiyor maalesef gece uykusuna bira geç yatıyor bebeğim kendi ne zaman isterse o zaman kalkıyor emziriyorum ben , eğer ki gece beslenmesi yapacaksanız uyandığında altını açsın bezini değiştirin sonra mamasını verin o zaman içer belki