Nur1212 Selimustafa ben dün girdim ve çok kolaydı ama hep iki şık arasında kalmalı sorular vardı 78 aldım yani soruların kolaylığına göre az aldığımı düşünüyorum ama geçtiğim için sıkıntı yok
Bebegimm1 Selimustafa eğer her gün soru çözerseniz geçersiniz ben geçmiş sorulardan her gün çözmüştüm ve geçmiştim bir tık zordu sınav ama geçemicek kadar değildi hiç bir soruyu boş bırakmayın eğer soruyu anlamadıysanız diğer soruya geçin vakıt kaybetmeyin
Selimustafa Nur1212 Tebrik ederim canım darisi direksiyona . kursa gidip mi hazırlandın yoksa evde kendim mi çalıştın canim
Benisahtesevme2 Nur1212 aynı puanı almışız bende 90 beklıyordum sorular kolaydı ama gectım dıyıp tesellı oldum dıreksıyon Icın ne yaptınız acaba
Nur1212 Selimustafa evde kendim çalıştım Verdikleri kitabı bir kere okudum ve bol bol soru çözdüm o kadar
Benisahtesevme2 Nur1212 yaa ben pazartesi sımülasyon dersine gıdıcem sonrakı hafta dıreksıyon başlıyor