Her mama içişinden sonra 2-3 çay kaşığı veriyorum bende bebegim 5 aylık bazen kabul etmıyor tükürüyor öncesinde hep tükürüyordu yavas yavas dil itme refleksi kaybolacagından suan içiyor arada. İçmiyor diye vermemezlik yapmadım gittiği kadar dedim. Sonra düzeliyor