Maryhoney Merhaba 1.5 aylık oğlum var sadece benden besleniyor. Emdikten 15 dk sonra su kusuyor ve arada böyle parçacıklı süt kusuyor. Normal mi
Aisemzumram Maryhoney bende sütün yaradığını fazlasını kustuğu için öyle olduğunu biliyorum büyüklerden
20Elif26 Maryhoney hemen kaldırmayın karnına baskı uygulamayin örneğin tutarken felan yani bı onbeş dk falan normal bir durum ama