Aysegul___ ben çıkaramadığı zaman ayaklarının altına sıcak su torbası koyuyorum. Ayaklarının altına kuvvet uyguluyorum daha doğrusu kendisi kuvvet uygulasın diye teşvik ediyorum ıkınırken ayaklarını iterek destek alıyor. Karnı şişse saat yönünde masaj yapıyorum. 10 güne kadar kabız sayılmaz diyorlar ama benim bebeğim günde en az 2 defa yapmazsa çok huzursuz oluyor. Özellikle emerken koyabilirsin sıcak su torbasını hem gıda gelmesinin etkisiyle hem de sıcaklığın etkisiyle bağırsaklar çalışmaya başlıyor kolayca atıyor