syil Merhaba bebeğim iki aylık. Bir mama bir emzirme şeklinde besleniyor. Doktor 3 saatte bir dedi ama bebegim emdikten 30 dk sonra tekrar istiyor. Diğer göğsümü veriyorum aynı şekilde 30 dk geçince yine aynı. Mecburen hızlıca mama yapıp veriyorum. Mamayı 90 cc alıyor günde 4 kere ancak en fazla 1.30 saat tutuyor. Yine meme+mama döngüsüne dönüyoruz. Gündüzleri bazen sadece mama aldıktan sonra uyuyor o da ancak 1 saat. Bazen hiç uyumuyor. Önceden gece beslenmesinden sonra rahat uyuyordu artık uyuyamiyor. Sütüm azalıyor mu bunlara bakarsak? Kesilir mi az az emse bile?
Asilbaby syil canım bu anlattıkların ayına göre normal hareketler bebişlerin 4. Aya kadar genellikle emmek isterler 4 aydan sonra emmeler azalır
keremsmomy syil benım de ıkı aylıkken sutum azalmıstı. bestlak, humana anne cayı, bol su , her emzırmeden sonra buyuk bardak su ve badem fındık cevzı yıyerek duzeldı bıraz
Kbraerdogan Asilbaby 4 aydayız çok kısa emiyor sürekli teklif ediyorum bazen emmek istemiyor bazen 1 dk bazen 3 dk normal mi 🥹
syil Asilbaby göğüslerim de hiç dolu değil gibi hissediyorum yumuşak bayağı hiç uzun aralik dursa da şişti diyemiyorum