Ayın 18de tüp bağlatma ameliyatı olucam ama sezeryan dan sonra pıhtı sorunu falan oluştu şimdide bacağımda venöz yetmezlik var genetik testimde pıhtılaşma olduğu çıktı ameliyat falan riskli emboli çorabı falan kullanıcam ama yine de korkuyorum kaç gündür düşünmek den uyuyamadım böyle bi sorunu olupda ameliyat olan var mı acaba?