Ek gıdaya gecisimizle birlikte oğlumda zaman zaman azalan gerileyen ama asla bitmeyen bir makat çatlağı durumumuz var, zaten iştahsız bir bebek her şeyi yemiyor zeytinyağı icirmek, sebze yemeği yedirmek falan bize çözüm olacak şeyler degil ne yazık ki, popoya fito krem ve dupolak gibi ilaçları ara ara kullanıyorum ama hiçbir şekilde iyileşme olmadı, o yirtinarak ve ağlayarak kaka yapınca ben de ağlıyorum, Allah başka dert vermesin, beteriyle sinamasin ama uzun süredir bu hastalikla ugrasinca sinirlerim harap oldu. Şimdi işe baslamama az kaldı o da kreşe baslayacak annesi olarak evde üstesinden gelemedigim bu hastalıkla kreste nasıl idare edeceğiz diye düşünüyorum lütfen bu konuda deneyimli anneler bana bir akıl versin, mesela cocuklarda makat çatlağı ameliyatı oluyor mu böyle bir şey yasayan varsa yazsın lütfen 🌿💜