Nddru Merhaba bugün bebeğim 5 günlük oldu . Doğumdan hemen sonra yapılan sarılık testinde sınırda çıkmıştı . Ertesi gün tekrar bakıldığında yükseldiği görüldü . Doktor bir gece fototerapide kalmasını istedi . Değerimiz düştü fakat yinede sınırın üstündeydi. Sarılığı nasıl atlatırız gözlerinin içi bile sarı kuzumun sarı tülbentin altında yatırıyorum günlerdir başınıza geldi mi ne yaptınız
Zeynep_alya24 Nddru çok geçmiş olsun bol bol emzirin geçer Allah’ın izniyle ben aynı zamanda ilk 1 ayda mama takviyesi yapmıştım ilk kızımda çok hafif atlattı sarılığı
Vldnshn1 Nddru Tek çözümü bol bol yedirmek.Benim oğlum da o günlerde sarılık oldu benim tek göğsümü emiyordu ve yetmiyormuş acilen mamaya başla dedi doktorum 1 haftada tamamen bitti şuan 7 ay 9 günlüğüz ve hala meme+mama+ek gıda olarak devam ediyoruz.
vaveyla_1 Nddru Öncelikle geçmiş olsun. Onlar batıl inanç sarı tülbent altın falan öyle şeylere inanmayın. Sürekli beslemen lazım 2 saati geçmesin. Benim bebeğim de 3 günlükken sarılık oldu onun değerleri düşüktü ama yinede yüzü vücudu falan sarıydı 40 ı çıktıktan sonra düzeldi rengi. Hergün duş aldırmaya çalışın yada 1 gün arayla yıkayın ve dediğim gibi bol bol emzirin eğer mama veriyosanız mamasını verin sarılık uyku yaptığı için uyandırması çok zor biz uykudayken ağzına çay kaşığıyla veriyoduk hiçbi şekilde uyandıramıyoduk bazen
BurcuGorkem Sarı tülbent doğru değil, sarıya değil beyaza koymanız gerekıyor sık sık emzirin süreklı teklıf edin
Silacprr Sarı tülbenti üzerine örtme sarı sarıyı daha çok çekiyor yanına koy darı tülbenti sık sık emzir ve havuç suyu ver bi iki damla kadar benimde bebeğimde vardı kan uyuşmazlığından dolayı 13.8 di sarılığımız 1 ay içinde geçti ama kesinlikle uyusa bile 2 saati geçirmeden emzir sık sık emzir anca öyle atlatıyorlar
Silacprr Bir de sürekli beyaz ışığın altında tut güçlü bi ışık olsun geceleri de açık kalsın ışık çok geçmiş olsun 🥰
deleted20517 Nddru sık sık emzirin bizde sınırı biraz geçmiştik ben gece uyumadigim zamanları hatırlıyorum sürekli emzirmek için çünkü sariliktan kaynaklı bebeğim uykuluydu hep bu yüzden hiç uyumaz bol bol emzirdim çok şükür 1 haftaya kalmadan geçti
Cennet-Kokulum Nddru Sarı tülbent falan hikaye bol bol emzirin. Anca öyle geçer. Benimde bebeğim sarılık oldu bol bol emzirdim öyle geçti.
Shylaaaa Nddru benim bebeğim de de var sarılık 47 günlük geçer gibi oldu sonra tekrar yeniledi doktora götürdüm bütün tahlillere bakıldı sıkıntı yok dedi bazen uzayabiliyormuş bol bol emzirdim öyle çokta uykusu yok hafif kaldı sarılık anne sütü sarılığı oluyormuş sütten kaynaklıymış benim ki
bal_cocuk Benim bebeğimde 12 günlük ilk dogdugundan sarılıgı yoktu. Ama 2 gün sütüm gelmeyince aç kaldı bende mama vermedim hafif sarardı. Ben bol bol emzirdim hatta kalan sütümü sağdım icirdim bi sıkıntı yaşamadık şuan. Sarı bez filan bunlara çok inanma. Annemde koyalım dedi gerek görmedim
Birgocmenkustuo Nddru bebeginizi altında sadece bez bırakarak guneslendirin. Güneş isinlari tedavi edicidir, uv ışınları yayar, sizin aldığınız fototerapi gibi. Ve tabiki sik sik emzirin, idrar ile atıyorlar bilrubini. Gecmis olsun.
Melis1706 Nddru oncelikle cok gecmis olsun sarilik ancak kakayla atiliyormus bizde 5. Gun 2 gece yattik 4 gundur kaka yapmiyordu benim kizim doktorlara dememe ragmen umursamadilar anca beskenme anne sutu deyip durdular sonra ben usteleyince lavman yaptilar ve kizimin degerleri dusmeye basladi ama o zaman sut o kadar benim yeterli gelmedigi icin habire bagiriyordu mama verdik mecburen bu sekilde atlattik