Denizoo ben bebeğim 2 aylıkken covid olmuştum emziriyordum da. Hiç ilaç kullanmamıştım ama parol vardı evde bir sıkıntı olursa içmek için onun haricinde vitamin alabilirsiniz destek için. Bebiş için de ateşi çıkarsa diye evde calpol bulundurun. Benim bebişimin 1 kere ateşi çıkmıştı calpol vermiştim bir daha da bişeyi olmamıştı. Kolay geçirirsiniz umarım 🙏🏻