Kuzeybebekk Kızlar oğlum birbuçuk aylık .bugün ağladığında boğazına doğru olan yerde damağında yara gördüm .kırmızı , ortası kremrengi(sanırım iltihap ) . Ama ateşi öksürüğü de yok şu an , ne yapmalıyım
Merve_ada71 Kuzeybebekk pamukçuk olabilir ama tabi doktorunuz daha iyi bilir göğüs hijyenine dikakt edin emzik biberon kullanıyorsanız kaynatıp temizleyip verin bebeğinize
Kuzeybebekk Zaten yarın randevusu var oğlumun götüreceğim , ama çok tedirginim şu an .ilk çocuğum , yanımda da soracak kimsem yok . Benzer durum yaşayan var mı, süreç nasıl ilerledi diye sormak istedim
Kuzeybebekk Merve_ada71 yok canım pamukçular değil, doktor enfeksiyona benziyor dedi , ama bir şey yemiyor ne yapacağımı şaşırdım