Mavikelebekce Sütüm var çok şükür bebeğime yetiyor ve doyuyor fakat ben stoklamak istiyorum ama sağım yaptığımda çok az çıkıyor. Hangi saatlerde sağım yapıyorsunuz veya ne yapmam lazım bilemedim bide hangi makinayı kullanıyorsunuz elektrikli mi manuel mi?