_tospikannesi Anneler bugün karın ağrısıyla uyandım biraz ishal olmuşum, üşüyor gibiyim. Ağrı bi geliyor bi geçiyor bebeğimi emziriyorum ona da geçer mi. Nasıl çabucak atlatırım