Badesmom Merhabalar, bebeğim 4 ayına yaklaşıyor. 3-4 haftadır geceleri hiç uyanmıyor ben de uykusunu bölmek istemiyorum bu sebeple de beslenmiyor.dogru mu yapıyorum yoksa kaldırıp beslemem mi gerekir?
Mihriiii Badesmom 3. Ayda bizde öyleydik ben keyfini çıkardım açıkçası. Çok erken uyuyorsa 19 gibi gece 12 gibi uyandırmadan emziriyordum rüya öğünü yani. Sonra yatırıp sabah 6 da emziriyordum. Sonra 4. Ay atağı bir geldi 5. Ayı yarıladık hala düzelmedi 😅
Kardeleen Badesmom Benim minik de üç ay 10 günlük. Uyandırmıyorum huzursuz olduğu için. Ne zaman acıkırsa o zaman uyanıyor bende ona göre besleme düzeni oluşturup besliyorum. Zaten bir süre sonra belirli saatlerde uyuyup belirli saatlerde uyanıyor onu kontrol edin yararı olacaktır.
KUTAY61 Badesmom gayet normal benim.bebegim ilk aylarda 7 gibi yatardi bir daha sabah 5te emmeye uyanirdi uyandirip emzirmeye çalışırdım emmezdi
Buse1707 Bebegim doğduğundan beri gece uykusu çok guzel ama kendi acıktığı zaman uyaniyor . Uyanmadigi zamanlar ben uyandırıp besliyorum bence beslesen daha iyi olur . Bebeğim 4 ay 20 gunluk gündüz beslenmesi pek iyi değil gece daha iyi besleniyor ben böyle yol izliyorum.
Mihriiii Fatma1122 dediğim gibi eğer baktı bi 6 saat falan olduysa emzirdim çünkü göğüslerim çok şişti 🙈 hem rahatsız etti hemde gündüz sütüm azalsın istemedim. Ama uyandırmadan emzirdim. Zaten yatağından alırken falan hafif uyanır gibi oluyordu. Emzirip geri uyutmaya devam ediyordum
Tatlibirkizinannesi Mihriiii emzirdikten sonra direkt yatırıyor musunuz? Gaz ve kusma problemi olmuyor mu
Tweetyy Badesmom kilo alımı iyiyse hiç dokunmayın bence ve bolca dinlenin uyku gerilemeleri başlamadan. Benimkide öyleydi 4.ayda gece emmeye uyanmaya başladı bide kilo alımı düşüktu o ay diye uyurken sık sık emzirdim o gün bugündür gece bin kez uyanıyoruz 😂 kilosu iyiyse dokunmana gerek yok 1 aylık olduktan sonra 👍
Mihriiii Tatlibirkizinannesi yatırıyorum o zamanlar artık gaz problemleri geçmişti benim kızımın bide yatağına hafif eğim vermiştik altına battaniyeyle ondan bir sorun yaşamadım çok şükür