isimsizbiranne çok kötüyüm dünden beri memem felaket şişti dayanamıyorum soğuk press yaptım lahana koydum o an alıyor agrısını ama geçmiyor. bu sütü nasıl bititeceğim ilacı varmış bilen kullanan var mı tık diye kesecek bişey
AA201207 isimsizbiranne bahsettiğiniz ilaç süt hormonu olan prolaktini baskılayıcı ilaç kadın doğum veriyor çok zor durumdaysaniz rica edin belki verir doktorunuz
Alimmm44 Benim ablamda memeyi kesti sonra aşırı şişti memesi kadın doğuma gitti devlet hastanesinde iltihaplanma olmadığı taktirde hiç bir ilaç yazmam dedi gönderdi 3 gün içinde süt kendini geri çekti birden