Bukrelinam merhaba odanın sıcaklıgı ve nemını kontrol edın ben xiaminin ufak bır cıhazını almıstım cok ıse yarıyor %50 cıvarında olursa nem cok ıyı. Ben o donem serum fızyolojı ve sırıngayla temızlıyordum bırde damla seklınde olanlar var oda nemlendırıyo. Oda kuru olabılır ona dıkkat edın ve cok sıcakta kalmasın bebıs :) sevgıler