Kadifemsii Mys30 ben doktor küçük kızıma hametan önerdiği için onu kullandım . Vazelin de kullanırım zaten sabah gideceğiz
Mys30 Kadifemsii anladım benim kızım da da oldu tamamen kapanmamışti yarisi kapanmıştı farkettigimde hemen islak mendil kanmayın bıraktım pamuğa geçtim ve vazelinle masaj yaptım yanlardan gerdirdim hafif hafif her altını açtığım da bende sizin gibi çok korkmuştum surekli altını aciyordum böyle uzun süre devam ettim çok şükür geçti hala ara ara vazelin sürerim ki tahriş olduysa yapismasin diye. Cerrahi müdahalede genelde doktorlar travma oluyor çocukta diyorlar hele kii aklı eren bi cocuksa. Ama tabi ki öncelikle idrar yolu enfeksiyonu var mi ona bakin onemli olan o
bilge146 Benim kızımda oldu çocuk cerrahisinden sıra aldık ve 2dk için de açmıştı doktor açma işlemi olurken hafif bir ağladı ondan sonra bidaha aglmadi büyük ihtimal tedirgin olduğu için ağladı ozamanda çünkü doktor pek acı hissetmez demişti
Kadifemsii bilge146 herhangi bi uyuşturma yapmadan mı ayırıyorlar birde çocuğunuz kaç yaşındaydı çok geçmiş olsun bu arada
ipekk05 Mys30 vazelini vajina iç kısımlarına mı sürüyosun canım birde eczanede saf vazelin diye mi almam gerekiyo
Mys30 Papatya39 Araştırdım en iyi doktorlar bile vazelini öneriyor bu durum için. Bebek vazelini kullanıyorum
Papatya39 Mys30 Olabilir tabii doktordan doktora fark var hepsi farklı bir şey söylüyor. Bizim doktorumuz ve bildiğim doktorlar (karşı komşum çocuk cerrahi doktoru) bu durumu önermiyor ama tercih Tabiikide sizin 🤍🤍
Papatya39 Kadifemsii Kızım 7 aylık 3 aylıkken yaşadık bu durumu. Kimyasal hiçbir şeyi kullanmamanız gerekiyor ıslak mendil ve sabunlu suda buna dahil. Bu yapışıklığın sebebi genelde ıslak mendillermiş. Pamuk ve su yeterli oluyor banyodaysa kesinlikle o gölgeye bir şey sürmüyorum suyla duruluyorum sadece bez değişiminde de sildikten sonra kuruluyorum ıslak kalmaması gerekiyor. Bence doktorunuza danışmadan bir müdahalede bulunmayın doktorunuza göre hareket edin. Bizimki elle açılamayacak kadar kapandığı için mecburen küçük bir operasyon geçirmişti ama 5 dakika bile sürmedi ameliyathanede bölgesel uyuşturduktan sonra pens ile açtırdılar.
Kadifemsii Papatya39 zaten sabah randevumuz var . Aşırı kapanmış minicik bir delik görünüyor . Yani kısa sürede böyle olduğunu düşünüyorum yoksa farkederdim diye geçiriyorum aklımdan . Peki ayırdıktan sonra bebeğimiz tuvaletini yaparken ağlaması falan oluyormuydu . Canı acıyacak diye korkuyorum . Her anne gibi kızım acıyor diyince bende kahroluyorum
Nur1212 guno bebeğim 19 aylık olacak çocuk cerrahına gittiğimde muayene ederken çok hafif bi yapışıklık gördü ve kulak çubuğuyla açtırdı ve banada her altını açmamda elinle açtır yapışıklık olmasın dedi bende hiç dikkat etmemiştim ama artık dikkat ediyorum
Tuanaveannesi Kadifemsii umarım biran önce sağlığına kavuşsun yavrunuz çok geçmiş olsun 🙏🌸 durumunu bildirirseniz çok sevinirim. Böyle durumlarda nasıl ilerleniyor geç kalmamak adına bize de ışık olur
Kadifemsii Tuanaveannesi Zeytin-gozz1 merhabalar biraz önce doktorun odasından çıktık . Doktor nohut tanesi kadar bepanthol krem sürüp birden açtı . Hiç zor olmadı çok korkuyordum ama kızım odadan gülerek çıktı . Muayene esnasında kızım zaten orasına dokunulmasından hoşlanmadığı için biraz huysuzluk yaptı o kadar . İdrar tahlili istedi onuda yarın yada ertesi gün vereceğiz . Evde günde 3 kere hametan sür ki çabuk iyileşsın dedi . Kan görürsen korkma dedi. İyiyiz yani . Lütfen dikkat edin sizde . Doktorumuz bez takıldığı sürece bu sık karşılaşılan bir durum dedi
Papatya39 Kadifemsii Çok haklısınız bende sizin gibi çok korkmuştum doktorumuz operasyon sonrası bezinde kan damlası görebilirsiniz korkmayın dedi ama biz hiçbir sorun yaşamadık açıldıktan sonra kızım çok rahatladı. Sizde endişe etmeyin sadece bu durum 4 yaşına kadar tekrarlayabiliyormuş o aklınızda olsun 😞
ElaZeyAras Kadifemsii canım benim büyük kizimdada küçük kizimdada oldu doktor bir krem verdi nohut tanesi kadar sur dedi ve baş oarmagini V şeklinde masaj yaparak aç dedi bu sayede bir güne acildi . Hiç üzülme inan her keste oluyor .
Kadifemsii ElaZeyAras yapışıklık ne dereceydi size krem verdiğinde . Ya nasıl anlatsam bilmiyorum böyle mercimek tanesi kadar hatta daha küçük bile olabilir o kadar bi açıklık var sAdece
ElaZeyAras Kadifemsii ikiside %65 kapanmışti büyük kızım çişini yapıyordu ama ağlayarak yapıyordu öyle anladım küçüğü de bez sayısı azaldığı için anlamıştım ondan sonra sürekli bakıyorum maalesef ya yapisirsa yine diye
Melson21 Bizde boyle bir durum yok ama iki gundur tuhaf bir koku fark ettim. Acaba bu yapisiklik dediginiz seyde koku da oluyor mu? Bebegim 3,5 aylik. Doktorda randevumuz yarin, sadece bu postu gorunce sorayim dedim. Cok gecmis olsun 🙏
Kadifemsii Melson21 hiç koku olmadı kızımda şükür açıldı bugün . İnternetten bakın ve kızınızı kontrol edin idrarda ağır koku enfeksiyon belirtiside olabilir