nermins22 Kizlar selam. Ben az once 2 tane ardarda test yaptim, iliskiden neredeyse 15 16 gun gecti, bakarmisiniz sizce ne demek bu? Kuruma cizgisimidir yoksa..? 1 hafta onceden de yapmisdim, birindede boyle cikmisti. https://imgyukle.com/i/JeM5z1
nermins22 Benimdunyamm aslinda cok belli olmuuyor ama 2 testdede ilk 5dakda ciktigina gore endiseliyim
Lina11 nermins22 Bu bi arkadaşımın testiydi seninkinden daha belirgin ancak negatifti en doğru sonucu kandan öğrenirsin sanırım