Melekannesiiiii hemoroid kaldi 2 gundurde tansiyonum yukseliyo ya neden olduğunuda anlamadim:((( normalde dusuk tansiyonlu biriyim hamileliktede tansiyon sıkintım olmadi 17 gun oldu doğum yaptim sezaryenden sonra daha yeni yeni toparliyorum bel agrim gecmedi karin agrilarimda var hala ama tansiyonum niye yykseliyo onu qnlayamadim:( sanirim yorgunluk uykusuzluktan vucudum bitik durumda artik:())