Ek gıdadan beri herşeyi yiyen kızım 10. Ayda hastalandı çorba içirdim sabahları o gunden beri kahvaltı yeniyor ne domates ne peynir ne yumurta şimdi 20 aylık ama bıktımmmm suruplar aldım kan damlaları aldım pekmezler aldım iştah acıcı yok anam yok agzını asla açmıyor .kendi yesin diye önüne koyuyorum onuda yapmıyor . Baska şey oldumu kendı yer ama kahvaltıdaki hiç bir şeyi yemiyor