Kizlar pazartesi oğlumun 6 ay asiii var bende annemlerdeyim evde deqilim evi terk ettim uzun bı sure burda olucam şimdi oğlumu annemlerin yakınında olan sağlık ocağına götürsem bakarlar mi asi yapilir mi yoksa mecburen evimin ordaki sağlık ocağına mi götürcem