Gamze40gamze Kizlar gecen ay spiral taktirdim 4 gun gecti adetimden emziriyorum yokmu spiralle gecikme yasayan yarin randevum var icimi rahatlatin nolur
Melekbas Gamze40gamze emziriyorsunuz normal emzirmeyi biraktiktan sonra duzenli gelir. Hormonlu taktirdiysaniz bilmiyorum ama
Selin1234 Gamze40gamze inşallah hamile değilsinizdir canım eğer spiral ile taktirdikatan sonra ilk bir hafta ilişkiye girmediydeniz gecikme normal karşılanır ama eğer bir birliktelik yasandiysa hamilelik olma ihtimali var ozaman
marscicegi Gamze40gamze ben yaşadım hem 1 hafta sürmüştü aksilik gibi bide spiral bölgem çok ağrıyordu batmalar vardı kesin kaydı dedim önce adet oldum sonrada muayene de yerinde oldugunu öğrendim,sizin yeniymis bide yapar böyle şeyler
Gamze40gamze HLmom insallah kizlar 3 tame kizim var birdaha istemiyorum gecem ayda 5 gum gecmisti ama ozamn spiral yoktu
Gamze40gamze Selin1234 yok 10 gun bekledik canm ama daha kontrole gitmedim adetimi bekliyorum gelmedi korkumdan yarin gidicem artik
Gamze40gamze marscicegi bende hic agri sizi yoksadece adetliyken 3 gun gittim bir takilinca cok az leke seklonde bitti adetim bidahada olmadim 1 ay 4gun oldum
Gamze40gamze mamitime spiral erken getiriyor diye duymustum ama geciktigini hic duymamistim siz test yapmadinizmi