IpekIncii sadece mamayla beslenen bebekler genelde 4 yada 5.ayda başlıyo ama onu doktorunuz söyler her bebeğin gelişimi farklı sonuçta. Ben ek gıdaya yoğurtla başladım sevmediği sebzeleri yoğurtla karıştırırak veririm diye iyi ki de öyle yapmışım brokoliyi avokadoyu hiç sevmedi yoğurtla karıştırıp verince yiyo sadece.