ArdenGiz Dilruba_1 ben de doktoruma sordum 1 doz yeterli dedi. Çok saçma bir şey ya takvimde olmaayan aşıyı çıkardılar herkes farklı şey söylüyor.
Dilruba_1 ArdenGiz takvime de hiç bakmadım doktora gidince soracağım bunu Ayda boşa gitmeye gerek yok o zaman
Ucansupurge Snmyvzgks 9ay aşısi ara doz asıl asi 1 yaşta. Ben imza verip vurdurmadim yasinda tek doz oldu.
Ucansupurge Dilruba_1 Hayır alakası yok 🤗 ülkemize çok fazla multeci olduğu için onlarında çocuklarınin çogunun aşısı olmadigi için ara doz konulmuş ekstra güvenlik için. Öyle açıklamıştı doktor bize bizde bulunduğumuz bölgede çok fazla multeci olmadığı icin ara doza gerek duymadık.
laliko35 Dilruba_1 9.ayda da yapıldı 1 yaşında da yapıldı açıkladım size 😘😘😘 çocuk dr u ülkeye göç fazla olduğu için bi doz da 9.aya koyuldu salgın hastalıklar arttığı için dedi
Ucansupurge Dilruba_1 tamamiyle size kalmış birşey 🥰 sağlık ocağında kağıt imzalıyorsun 1 yaşında yaptiracagim diye 🤗
salakmisincemilee Snmyvzgks kizim 9aylikken dis cikardigi icin hemsire 1 yasinda yapalim dedi yaklasik bir ay once yaptirdim iki kol bi bacaktan yapmisti ates vs olmadi sadece ilk gun biraz huzursuzdu sorunsuz atlattik cok sukur
merve171214 Snmyvzgks İlk gün çok az huysuzluk yaptı başka bir yan etkisi olmadı 9 aylıkken de 12 aylıkken de yaptırdım
Snmyvzgks Bizde yaptirdik kizlar son gunlerde cok fazla kizamik icin doktora giden olmua oyuzden ara doz olarak yapiliyormus gereksiz bi asi olsa devlet ortaya cikarmaz bence belkide 1 yastaki asiyla bağışıklığı kuvvetlenck tamamlanck