Semire Benimki kız . Boyu 68 kilosu da 7 buçuk aşırı küçük görünüyor ben biran önce büyüsün istiyorum ya
AsyamPapatyam Semire benim bebiş de öyle, kız bebek… 7 aylıkken boy 65.5 cm kilo 6850’ydi. 8 aylık olmadı ama 8. Ayında o da o civarlarda olur. Minyon gidiyorlar ne yapalım🤷🏼♀️ normal bence, aksi bir şey olsa doktor söyler diye düşünüyorum.
Snmyvzgks Boyu 70 cm kilosu 9.400dü erkek.9 aylik olduk ölçüp tartiyorum yine ayniyiz yarin saglik ocagina asiya gidicez bakalm
Dilruba_1 Semire eşi uzundu sanırım yanlış hatırlamıyorsam nerdeyse 1 yaşındaki çocukların mı boyu o civarda oluyor normalde ? Nisabaran hangi mamayı içiyor maşallah sizinkinin boyu da epey uzun nerdeyse 80 cm ana baba mı çok uzun ?
Dilruba_1 Biz 6+4 7 kilo boyu da 68 benim kızım da zayıf ama mühim değil ki ileride zayıf olduğuna sevinirsin bile 😊 Şişman ya da yapılı olmaz işte ayrıca kilosu çok da düşük değil ki normal yani zamanla alır elbette
expectopatronum Semire benim bebeğim erkek. 8 ay 10 günlükken boyu 72 cm kilosu 9.700 çıktı. Bizim de boyu hep gerideydi persentilde çinko takviyesi verdi doktorumuz öyle toparladı. Siz de bi danışın isterseniz. Sağlık sıkıntısı yoksa önemi yok ama böyle şeyler genetik biraz da sıkmayın canınızı.
Dilruba_1 expectopatronum aslında boyu da iyiymiş erkek bebekler daha mı uzun olmalı? Kızım 6 aylık 68 cm Çinko iştaha etki eder mi acaba ya biz 6 aylığız doktor önerir mi ki iştahsız
expectopatronum Dilruba_1 evet erkek bebeklerde persentil daha önde gidiyo. Benim oğlum 6 aylıkken 65,5 cm’di. Ama zaten 47 cm doğmuştu.😬 İştaha bi etkisi yok maalesef yani en azından ek gıda anlamında. Hiç bişey yediremiyorum ben. 😓
Biz3kisiyiz_ expectopatronum benim bebeğim de 6 buçuk aylık ek gıda yemiyor tadimdara 5 buçuk aylıkken başladık orda zaten tadımlıkti ağzını açıyordu şimdi asla ağzını açmıyor kaşık görünce ağzını kapatıyor vitaminlerini bile zorla iciriyorum sadece şuan mama+ anne sütü alıyor arada eline meyve veriyorum ya da meyve süzgecinde onları yiyor 🤦🏻♀️ sizin de mi aynı ?
ozlemmm Bence diğer bebeklerle kıyaslamayın. Doktorunuz gelişimi için yerinde diyorsa öyledir. Kimimiz uzun oluruz kimimiz kısa kimimiz zayıftır kimi balık etli. Sağlığı yerindeyse bunlar önemli değil
expectopatronum Biz3kisiyiz_ aynen biz de 5 aylıkken başladık tadımlara ama tam diş çıkarma dönemine denk geldi hala da aynı şekilde devam ediyo. Hiç bişey yemiyo her gün değişik değişik tarifler deniyorum. 1-2 kaşık zar zor yiyo ya da pankek mücver gibi şeyler yaptığımda da bir iki ısırıyo o kadar. Meyve bile istemiyo yemiyo. Sadece anne sütü alıyo benimki sürekli emiyo gece saat başı memede 😓