zeynepeliz Kızım 25 aylık. Yaz itibariyle d vitamini ve kan damlasını kesmiştik. Balık yağı kullananlar da kullanmayanlar da. Sizler çocuklarınıza neler kullanıyorsunuz? İnşallah gecikmemişimdir takviye için
Irmakmelegim zeynepeliz valla 17 aylık balık yağı ve multivitamin kullniyrz doktorumuz önermişti sadece kış ayı için yaklasik4 aydır kullniyrm kızım 13 aylıkken başlattı ve d vitamini kullniyrm
Noname21 zeynepeliz ekstra ılaç olarak birşey kullanmıyorum üç yaşımdaki kızıma Ama her yemeğine et suyu koyuyorum her sabah portakal suyu veriyorum yoğurt peynir tüketimine özen gösteriyorum Bol bol su Keşke içse de ıhlamur da versem Sidefer kullanıyorum Demir için
Makaron_88 zeynepeliz 22 aylık oğlum sadece arada balık yağı ekstra birşey kullanmıyorum onuda arada bir .bizim doktor ekstra birşeye gerek duymadı
Irmakmelegim Flower56 youplus kids balık yağı limon aromalı ve multivitamin şurup d vitamini de pediatri d