mihra2022_ Kızlar bişey danışmak istiyorum kızım simdi 3 ay 1 günlük yani 4 aya giris yapiyoruz Allah’ın izni ile siz ek godaya kaçıncı ayda başladınız . Kaşık mamaları 4.ayin sonunda mk vermeye başladıniz birde gün de kaç kez veriyorsunuz nasıl ilerlettiniz.
Birberenannesi mihra2022_ çok erken daha sadece mamayla beslenen bebekler bile 4 aylıkken başlıyorlar 3 ay çok çok erken.
laliko35 mihra2022_ kaşık mama hiç vermedim 19 aylık kızım. 5 ay 1 hafta geçti çocuk doktorunun önerisiyle 3 gun kuralıyla tadıma başladık 6.ayın ortasında ona uygun olacak şekilde başladık gıdalarına 13.aydan beri de bizim yediğimiz her şeyi yiyor ama dediğim gibi araştırın isterseniz kaşık mama yerine evde çok güzel tarifler yapabilirsiniz 😘
Aslicamm mihra2022_ merhabalar, sadece mama alanlarda bile aslında 6. Ayda oneriliyo bebeklerin sindirim sistemi anca gelisiyo diye
Temmuz1 mihra2022_ çok erken..emziriyorsaniz ilk 6 ay sadece anne sütü… Biz 6 ayına 10 gün kala tadimlara başlamıştık.3 gün kuraliyla. 1 yaştan sonra da evde yapılan bir çok seyden yemeye başladı.şu an 18 ayını geçti emziriyorum ve herseyi yiyor.kaşık mamada bazen akşamları veriyorum değişiklik olsun diye.bazen onun yerine kendim irmikli meyveli muhallebi yapiyorum. Hiç acele etmeyin.erken başlamak sindirim sistemiyle ilgili sorunlara neden olur.
Birberenannesi mihra2022_ evet ben de 6 ayı zor bekledim ama bağırsakları vücudu hiç hazır değil daha biraz daha sabret canım ❤️
vaveyla_1 mihra2022_ canım bende bu konuda çok heyecanlı ve sabırsızım 😊 bir an önce başlayacağımz döneme gelmek istiyorm ona bişeyler hazırlayıp yedirmek istiyorum inşallah sever tabi oda 😊 bizde 4 ay 20 günlüğüz 6.ayda 3 gün kuralı ile başlamayı düşünüyorum hem anne sütü hem mama veriyorum doktora da sorucam ne zaman başlayacamı ona göre hareket edicem ama kaşık mama için çok erken bence 🤷
Deletedmom_62 mihra2022_ canım cok erken. Ben de çok hevesliyim bebeğim 4.5 aylık henüz başlamadım mama içiyorsa 5_5.5 ay meme alıyorsa 6 Aydan başlamak gerekiyor. Erken başlamak şu yüzden önerilmiyor bebeğin mide ve bağırsakları henüz bu yiyeceklere hazır olmadığı için midesinde ve bagirsaklarinda problemler olabilir bir de erken başladığı için ek gıdaya alışmakta zorlanıp reddebilir ileride. Ve bazı şeyleri yemez çok yemek seçer mesela
Yesim61 mihra2022_ şuan beş bucuk aylık oğlum doktor önerisiyle başladık sebze püresi yle şimdi süt aldım yoğurt mayalicam en sonunda meyve