Şu asla bağırmam,hayatta bağırmıyorum küçük çocuk napabilir ki bağırmak için ? Diyebilen annelere nasıl imreniyorum Allah’ım nasıııllll… Bi metre boyuyla insanı deli ediyor bu çocuk. Herşeyi bilinçli bile isteye insanın gözünün içine içine bakarak yapması, güzelce anlattığın herşeyin tersini yapması, tüm iletişim tekniklerine rağmen asla kırılmayan inadı.. masa örtüsünü çekiyor anlatıyorsun üstündekiler dökülür şöyle zarar görebilrsin böyle zarar görebilirsin dinlemiyo neyse diyosun topliyim üstündekileri bu sefer masa örtüsünü savurmya başlıuo onu da bin defa alıp seriyosun doğrusunu öğrensin diye yoookkk anlamıyo. En son masayı komple balkondan fırlatasım geliyo. Sürekli ağlıyo sürekli bağırıyor gidilen her yerde insanın burnundan getiriyor. Kirli sepetini saçar asılmış çamaşırları etrafa dağıtır sandalye çeker lavabodan her yeri su gölüne çevirir koşar kendini bana çarptırır, bi gün yemek yaparkrn tencere komple üstümüze devrilecek yakındır.. saçlarıma asılır bi dk oturmama müsaade etmez paşa bey oyun oynarken bile ayakta başında dikilcen otursan kıyamet kopar. İlgili anne olayım derken fazla mı şımarttık nedir anlamıyorum ya.. bazen artık avazım çıktığı kadar bağırıyorum dayanmıyo sinirlerim vallahi sinir hastası oldum erkenden ölüp gidicem