Deletedmom_62 daha 4,5 aylık ama ne yapacağım diye isyanlara girmişsiniz. Öncelikle her bebek farklı olduğu için, bunun yöntemini bulmanız veya geliştirmeniz lazım. Bebek olduğu için “tırnağımı kestirmeyeyim bari” diye düşündüğünü sanmıyorum. Farklı yollar deneyin. Mutlaka bulursunuz. Mesela uyku sırasında veya uykuya geçerken. Sakin olduğu zamanları seçmeye çalışabilirsiniz. Ayrıca makas şeklinde küçük ve keskin olmayan bebek tırnak makası var. Ben onunla kesiyorum. Belki daha iyi olur sizin için.