kızlar benim oğlum 5 yaşında. okula başlamadan önce asla yaramaz bir çocuk değildi ortalığı karıştırdığını vs bilmem. hareketli bir çocuk evet ortam dağılır bu sebeple ama onu çok takmıyorum çocuk dediğin hareketli olur neyse benim oğlum ne zaman okula başladı yaramaz bir bıdık oldu çıktı. çocuklar elbette birbirinden görür eder. hepsinin karakteri farklı. geçen gün tüm makyaj malzemelerimin içinden geçmiş. far paletlerimi tüm banyoya baştan aşağı bir sanat eserine getirmiş, eyeliner ile kapılara yazılar yazmış canı sağolsun bunlar önemli değil yenisi alınır, temizlenir ama bu yaramazlıklar bazen haddini aşıyor yaramazlık yapıyor sonra seni seviyorum anne diyor kızacağım varsa da kızamıyorum 😂 hatasını biliyor her türlü hemen seviyorum demeler bir kurlar 🙈 bu iş dönem dönem olup geçiyor diyin bana yoksa benim sonum tımarhanelik sjsjsjsjs