başına gelen barmı çok korkuyorum 4 aylık bebegim antibiyotik be ventolin buhara başladık 8 gündür hastaydi akciger filmi çekildi çok az akcigere inmiş söyledi doktor cuma günü 2 gündür tekrar buhara başladık nasıl ilerleme olacak napacagım bülmiyorum artık