Hanımlar mutlu pazarlar
Mastit nedir böyle öldüm dirilemiyorum resmen. doktor antibiyotik başladı emzirmeye devam edebilirsin dedi ama bebeğim asla o memeyi emmek istemiyor, sağım yapmaya çalışıyorum ama bebek emmesiyle aynı değil biliyorsunuz boş yere canım yanıyor. Allah aşkına yaşayan birileri tavsiye versin antibiyotik hemen etkisini gösteriyor mu ve sağıma devam etmem gerekir mi? Sıcak duş masaj hiçbir şey farketmedi bende çok kötüyüm cevap verin lütfen😭