Urasss13 Kızlar çok fena hasta oldum vücudum kırılıyor resmen, ateşim var hafiften, öksürmekten boğazım yırtıldı acile gitsem bir şey yaparlar mı emzirdiğim için yoksa direk yollarlar mi? Parol aldım dün sabah ve akşam ama hiç etki etmedi😔
Guzelmiguzel Urasss13 parol serum takıyorlar sadece gitmeye değmez evde sirkeli suyla sürekli gargara yapıp az bisey de içebilirsiniz mühim olan mukusların aşağı inmemesine dikkat etmek zaten. limonlu ıhlamur, sabah aksam parol içerek toparlamıstım ben de. Maskeyle emzirmiştim bebeğimi. Gecmis olsun
Mys30 Urasss13 sarimsak kürü yapıp canım hemen toparliyorsun biz artık surekli yapıyoruz normalde 1 hafta da iyilesemeyen ben 2 günde toparladim çok sukur
demirsmomm geçmiş olsun ben de çok hastayım. serum bağlasalar bile c vitamini ve parol dışında bir şey vermiyorlar maalesef
Urasss13 demirsmomm sanada geçmiş olsun. Sen gittin mi hastaneye ya da iyileşmek için neler yapıyorsun bende yapayım. Yataktan kalkamıyorum oğluma eşim bakıyor ama aynı evdeyiz oğluma geçecek diye korkuyorum 😔 parol aldım ama hiç işe yaramadı😔
demirsmomm Urasss13 evet gittim c vitamini ve parol verdiler serum olarak sadece :( bal zencefil limonlu çay sıcak süt falan içiyorum
Urasss13 Guzelmiguzel bende maske taktım ama insan yinede korkuyor. İşte gitmek istiyorum ama böyleyse dediğin gibi gitmeye değmiyor. Sirkeli suyu denememiştim hemen deneyeceğim yeter ki iyi olayım
Urasss13 demirsmomm bende ballı süt,ballı zencefil falan yapıyorum birde parol alıyorum ama yok geçmiyor. Sanki kemiklerim kırılıyor yaa nasıl bir hastalıktır bu