Leylamleyla hiç terleyemeyen insanlar var. Vücutları ısıyı dengeleyemediği için durup kendilerini soğutmak zorunda kalıyorlar. Yoksa ateşleri çıkıyor ve organlarına zarar vermeye başlıyor. Benim bi arkadaşım terlemediği için onunla gittiğimiz her yerde özellikle yazın sık sık durmak zorunda kalıyoruz. Vücuduna soğuk uygulama yapıyor gerçekten zor. Yani terlemek bir nimet aslında.
Kokunun önüne geçmek için de vücudunuzu en azından kol altlarınızı sık sık yıkayıp temiz cilde deodorant kullanabilirsiniz. Veya burda vücut şapı diye bir şey duymuştum onu deneyebilirsiniz.
Eğer terlemenizin normalden fazla olduğunu düşünüyorsanız dahiliye doktoruna gidin böbrek üstü bezlerinde veya hormonal bir sorununuz olabilir.