Perikizi83 Bebeğim 1 haftadır yeşil kaka yapıyor . 4 aylık ve mama ile besleniyor.kaka sayısı ve miktarda değişiklik yok.kolik bebekti hala gaz sancısı azalmakta birlikte sürüyor..sağlık olarakta bir değişiklik yok
Mustafam-elifim Perikizi83 mamadan olabilir canim benim bebeğimde ayni yeşil ama mama değiştirdik ondan sanırım kaka sayısı aynı
dumeka Perikizi83 demir damlası mı kullanmaya başladınız? Veya demir içeriği yüksek besinler yediyseniz sütünüzden geçmiş olabilir.
Merve_2712 Benim oğlumda 4 aylik kuzum 1 aylıkken bende hipp kullanmaya başladım normal sari yapıyordu şimdi kan damlasına başladım yesil yaptı normal diyorlar