Kızlar merhaba. Ben microgynon almıştım. eczacının demesiyle geçen adetin son günü kullanmaya başladım. Ama bu süreçte de çok hasta olduğum için 3 tane Prednol iğne vuruldum. Şimdi adetim 3 gün gecikti. Korkuyorum açıkçası ama ilaçların yan etkisi mıdır onu da düşünüyorum. Böyle birsey yaşayan var mı?