Biraz uzun olacak ama Uyku konusundan aşırı dertliyim😭 oğlum 15 aylık ve gece 12den önce uyumaz oldu son 2 aydır ve aşırı kafama takıyorum bazen gelişimi etkiler diye. Gece uykusuna geçirmek eziyet oldu resmen tam dalacak gibi oluyor kalkıp oturuyor normalde yanına uzanınca uyurdu şimdi kucağımda uyusun diye gezdiriyorum sürekli ve çok yormaya başladı. Gündüz uykularına hemen geçiyor çok şükür ama gece uykuları😏 Sabah 8 buçuk 9 gibi kalkıyor iki uyku yapıyor ikinci uykusunu 18.30 19.00a kadar uyuyor hep böyleydi düzeni ama en geç 22.00da uyurdu. Muhtemelen o saate kadar uyuduğu için geç uyuyor ama ikinci uykusundan erkenden kaldırmak isteyince de ağlıyor 🥹 tek uykuyu denedim en geç 21.00 da uyuyor ama bazen sabaha kadar uyuyor bazen de gece uyanıp oturuyor gülüyor ikinci uyku sanıyor sanırım🥲 ne yapacağımı şaşırdım iyice bu konuda tecrübeli olanlar varsa önerilere açığım🫠