Bebeğim 143 günlük neredeyse beş aylık devamlı meme reddi yaşayıp pes etmedim hep emzirdim. Bu ay kontrolünde 300 grm düşük ek gıdaya erken geçelim beşinci ayda başlayalım dedi doktorumuz. Çok üzgünüm galiba sütüm yetmiyo neler yedim içtim süt var ama çocuk kilp almıyo😓 akşsmları arı mama versem diyorum içine anne sütü koyarım belki kilo alır devam ederiz🤷🏼♀️ her memeye geldiğinde çok açmış gbi hareketler ve sesler çıkarınca çook üzülüyorum ki bazen iki memeyi de on on beş dk emzirmeye uğraşıyorum 😭 napıyım ben lütfen söyleyin 😩