Selam sütçü anneler, 🐄❤️
Süt arttırıcı olarak Humana-still tea içiyodum. Sütümü güzel arttırıyodu, 79₺ alıyodum evdeki bitti şimdi baktım bi kutu 230₺ olmuş🙄🔪
Daha uygun süt arttırıcı tavsiyeniz var mı içecek olarak? Ben bide rezene içiyorum. Dut kaynatıp içmeyi görmüştüm burda ama aradım tarifi bulamadım.