Aslihan95 Merhaba hanımlar bebeğimin ayağı 11 cm ve ilk adım ayakkabisi almak istiyorum önerdiğiniz bir ayakkabı var mı ? Bir de bu ayakkabıları bir numara büyük mu almaliyiz yoksa tam olanı mi almalıyız ?
Uykusuzhergeceeee Aslihan95 kesinlikle tam numara alın ayak gelişimi için önemli vicco marka güzel 👍🏻
Muges4 Aslihan95 11 aylıkken vicco marka 20 numara almıştım ben baya rahat ortopedik. Şuan 21 22 giyiyor, 14 aylık
Yusaydef Aslihan95 hiç ölçmedik mağazdan görerek aldım orada giydirdik satıcı kadın 19 tam oldu dedi ama baş parmağını sıktı hiç yer yoktu ben o yüzden 20 aldım