Kızlar günaydın, bebeğim 11 ay 13 günlük ve şu aralar akşam yemeklerini yemiyor
Sabahları kahvaltıda sevdiği şeyleri yapıyorum onlari yiyor, meyve yiyor ve arada formül mama içiyor ama akşam olduğu zaman ne yaparsam yapayım ya yemiyor ya da birkaç kaşık sonrasında bırakıyor. Birkaç gündür emmeyi de bıraktı, kucağıma alınca ağlamaya başlıyor. Benim de sütüm azaldı. Böyle bir sorun yaşayan var mı, emmeyi bırakması için erken mi ?