Ess92 geçmiş olsun benim de bebeğim 5 aylıkken korona olduk kasım ayında hem oğlum hem ben. Odası soğuk olsun ben öyle yaptım, burnunu her gün 3 defa tıkalı olmasa bile serum fizyolojik ile temizledim. Calpol ateşi çıkarsa. 4 güne toparlamıştı.
Ek gıda ise bilemiyorum ama bence vücudu şaşırtma, 1 hafta sonra başlarsın ek gıdaya. Hem bağırsakları şaşıracak şimdi başlarsan, hem daha az emecek. Ben olsam ek gıdayı 1 hafta ertelerdim. Zaten doyma amaçlı olmayacak vereceklerin. Tattıracaksın. Hiç gerek yok, bünyesi şaşırmasın, sadece hastalıkla mücadele etsin derim