kbrsuzen24 Kızlar farkında mısınız ? Bu sene hemen hemen kimsenin sütü yok erken kesiliyor felan. Neden acaba ya. Yediğimiz şeyler mi acaba. Yoksa Buda Allah’ın bir hikmeti mi bilemedim.
BihterZiyagil_ kbrsuzen24 bu sene mi yediklerimiz değişti. Benim var çok şükür de kimin yokki çevremde de çok bebek var hep emiyorlar
Muhammedeminannesi kbrsuzen24 Benimde kesildi maalesef oğlum daha 2 aylık 1 ay anca emzirebildim çok üzülüyorum😕
Karaadas kbrsuzen24 benim kesilmedi ama az doyurmuyo ne denediysem çoğaltamadım göğüslerim yumuşacık hep
DevrimciAnne kbrsuzen24 aynı şeyleri düşünüyoruz çevremde ve burada bile o kadar çok anne var ki ne yazık ki benim de yoktu asla dert etmiyorum mamaylada büyüyor üstelik gelişimi oldukça iyi ☺️ Çok şükür hamdolsun 1 ay kadar ne geldiyse sağarak verdim
kbrsuzen24 BihterZiyagil_ ya ne diyorsunuz. Genellikle yok buradaki isyanlarda da görüyoruz. Masallah sizin varsa rabbim sonuna kadsr da emzirmeyi nasip etsin. Kimin olmadığını oturup tek tek mi anlatayım tövbe ya
kbrsuzen24 Karaadas benimde hep yumuşacık. Geçen bi yerde gördüm diyorlar ki göğüs yumuşak diye süt yok degil. Yığılmış sütten dolayı göğüs sert olur diyordu. Bilemedim. Birde bu emzirirken kaynama oluyor ya göğüste sızlama onun uzunluğu da sütün olup olmadığını gösteriyormuş. Benim 1 dk bile sürmüyor. O kadar az 🥹
35lavanta kbrsuzen24 Sağdığınızda az çıkınca süt yok demek değil bu çok yanlış bir bilgi makine bir yere kadar sağıyor bebek çok daha kuvvetli çekiyor buna göre sütüm az yada yok demeyin kilo alımı iyiyse sütünüz yetiyodur 🌸
Karaadas kbrsuzen24 bende hiç sızlanma olmuyo ama emzirdikten sonra çok fazla kaşınıyo sütümün az olduğunu emzirirken belli bi süre sonra ağlama krizine girmesinden anlıyorum göğsümü sıkıyorum ya hiç süt çıkmıyo yada minicik damlalar halinde geliyo oda tabiki oğlumu tatmin etmiyo
pindianajones kbrsuzen24 ben solediiniz seyi ilk defa duyuyorum hic hissetmedim sutum de yetmeme ile normal arasinda. siz hic kafanizi takip moralinizi bozmayin o hisse. kakali cisli bez sayina bir bakin isterseniz
reyoliko kbrsuzen24 Öyle birşey olduğunu düşünmüyorum. Benimki sadece uzun süre emzirmediğim zaman (özellikle gece) sertleşip süt birikiyor ve emzirirken sızlıyor. Onun dışında hiç sızlamaz. Ve sütüm bebeğime yeterli.
Zvera @kbrsuzen24 çevre koşulları olsun yediğimiz içtiğimiz şeylerdeki katkı maddeleri derken doğal şeylerden uzak Bi çağdayız. Olabilir yani
kbrsuzen24 Mustafam-elifim bu hiç aklıma gelmemişti. Yani tamam mama da doyurur ama anne sütünün yerini tutamaz acaba sağlıksız dirençsiz bir nesil olsun diye mi bu aşılar ayyy kafamda bi ton soru oldu şimdi 😀
Mustafam-elifim kbrsuzen24 yok öyle düşünme kuzum benim oğlum hiç emmedi yani 3 hafta zar zor sonrada üzüntüden sütüm kesildi mamayla büyüdü şuan 9 yaşında bı oturuşta 3 ekmek sıkması yiyor 😅😅maşallah bide o zman 19yasindaydim bilmiyordum evde püre falan internette çok bilinen bişey değildi yani ben bilmiyordum öyle şeyler olduğunu hero baybinin kavonoz mamalarini yedirdim tahıllı mamalar yedirdim ona rağmen sağlıklı maşallah tek sıkıntımız orta kulak iltihabı çok şükür başka yok ama kızım 2 ay anne sütü aldı sağıp verdim oda bebeğin salyasi olmadan salgılama az oluyormuş kızım çok gazliydi daha 5 aylık yeni rahatladık oda öyle emmedi bakalım onun sağlığı nasıl olacak şuan iyi çok sukur
Mebiyu Sütü az olanlar bu durumu çözüm aramak için paylaştığı için öyle görünüyor bence. Sütü olan emzirenler, hanımlar sütüm çok iyi sizin nasıl diye post acmaz diye düşünüyorum.